20/04/09

Hejsan dagbok.

I måndags fick jag hänga med David och hjälpa personer som ringt om hjälp. Vi var ute i Blidsberg och Dalum och installerade om en TV och hämtade en TV ute i Dalum. Det var roligt att se hur det var ute på fältet. Jag fick även sätta ihop en TV-bänk. Det var inte så lätt med tanke på att jag inte är van vid att läsa av ritningar men till slut gick det riktigt bra. Man lär sig mer och mer för varje gång tycker jag.
  Hoppas det blir mer dagar ute på fältet för det var verkligen kul.
Det var inte så mycket kunde i måndags så fanns inte så mycket att göra. Det brukar oftast vara så nu veckan före det att lönen kommer och med tanke på att det är lågkonjuktur. Men får väl hoppas på mer kunde nästa vecka så blir det nog bra.

Ha det bra / Robin Karlsson

bevaka: Idaklo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ser bra ut. Tack så mycket för adressen. Kul att få vara ute och arbeta praktiskt också.



MVH



Ellinor m

2009-04-23 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0